Časté dotazy


Pokud nenajdete své odpovědi zde, tak jsme vám k dispozici na telefonu, emailu, webovém chatu či Facebooku.

1
Vrácení zboží

Rádi byste zakoupený kousek vrátili? Není problém! Vyplňte reklamační formulář (ten najdete níže) a zašlete nám ho společně s nepoškozeným zbožím v originálním obalu, aby mohlo udělat radost někomu jinému, do 14 dnů zpět a my vám vrátíme peníze. Rovněž je na nás i poštovné v případě rozměrově standardních kousků. Pro nás je hlavní vaše spokojenost, budeme se snažit, abyste měli peníze zpátky na účtě do týdne, přestože ze zákona je lhůta 14 denní. Vrácení zdarma bohužel neplatí pro nadrozměrné zásilky, tedy zásilky s hmotností nad 20 kg nebo přesahující následující maximální rozměry – délka nejdelší strany do 175 cm nebo 300 cm pro součet délky a největšího obvodu měřeného v jiném směru než délka (2x šířka + 2x výška + délka). V těchto případech neposkytujeme vrácení zdarma, rádi vám však v případě zájmu pomůžeme s organizací odvozu a zajistíme lepší cenu.

Berte prosím na vědomí, že pokud nebude zboží ve 100% kondici nebo bude chybět obal, budeme muset bohužel něco z ceny strhnout, abychom to mohli dát do původního stavu.

Rovněž berte prosím na vědomí, že spodní prádlo ani plavky bohužel z hygienických důvodů nemůžeme vzít zpět. Výjimka je také v případě knih, kdy jejich zvláštní povaha vylučuje právo spotřebitele od smlouvy odstoupit. To co je na knize cenné, jsou myšlenky v ní obsažené, tj. její nehmotná podstata. Samotný nosič (obal a jednotlivé stránky) mají jen zanedbatelnou hodnotu. Když si spotřebitel pořídí notebook, který použije jen jednou, a pak od smlouvy odstoupí a žádá vrácení peněz, je to v pořádku, zde totiž nedojde na rozdíl od knihy k vytěžení úplné hodnoty notebooku.

2
Reklamace

Před uplatněním reklamace s námi problém konzultuje telefonicky na čísle 848 488 488 nebo emailem na nechcito@vemzu.cz Pro urychlení komunikace si připravte číslo objednávky. Následně nám zboží zašlete společně s vyplněným reklamačním formulářem na naše reklamační oddělení. Vaši reklamaci vyřešíme nejpozději do 30 dnů.

 

Reklamační formulář standardních objednávek ke stažení zde.
Reklamační formulář nadrozměrných objednávek (např. nábytku) ke stažení zde.

 

Jak a kam poslat?

Máte 2 možnosti, jak k nám běžný balíček dostat:

1) Přes Zásilkovnu
> upozorňujeme, že max. rozměry balíčků přijatelné Zásilkovou jsou nižší než bývá u standardních dopravců, konkrétně součet tří stran nesmí přesahovat 150 cm, nejdelší strana nepřesahovat 120 cm a hmotnost 10 kg
> řádně zabalený balíček přineste na podací místo Zásilkovny
> většina výdejních míst Zásilkovny jsou rovněž i podacími, pro jistotu si to však ověřte zde na www.zasilkovna.cz/pobocky
> na místě nahlaste obsluze, že si přejete zaslat balík do VEMZU (nutné znát naše ID, které je 98954092)

2) Využitím DPD svozu
> svoz si na vámi preferovanou adresu objednejte přes tento odkaz
> váš balíček řádně zabalte, přepravní štítek nepotřebujete, kurýr ho bude mít připravený při příjezdu

Pokud nám budete zasílat nadrozměrný produkt, dovezte nám ho prosím osobně (berte však na vědomí, že je příjem nadrozměrných zásilek možný pouze Po-Pá, 8:30 - 16:00) nebo využijte kurýrní službu.

Adresa pro vrácení nadrozměrného produktu (informujte nás předem):
VEMZU hala 3 – Prologis Park Prague-Rudná
K Vypichu 979,  252 19 Rudná
Česká republika
> o zasílaném balíku nás prosím informujte předem e-mailem či telefonicky
> zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poničení při přepravě k nám
> balík posílejte bez dobírky, jinak nebude možné zásilku převzít

 
Kontaktujte nás:

info@vemzu.cz
848 488 488

Vyberte dopravu, která vám nejvíce vyhovuje

Balíček vám rádi dovezeme až domů, můžete si ho ovšem také vyzvednout u našich partnerů v Zásilkovně. Spolupracujeme rovněž s DPD a Českou poštou, kteří váš balíček doručí rychle a bezpečně.

Objednejte nad 2 500 Kč a doprava je na nás!

Plaťte pro vás nejvýhodnějším způsobem

Držíme se moderního trendu a nabízíme bezpečné platby kartou, platby přes účet nebo na dobírku při převzetí zboží. Zaplatit také můžete přes systém Twisto a to až do 14 dní po odeslání zboží.

Převod z bankovního účtu a platba kartou online je zdarma. Pokud preferujete platbu při převzetí zboží, zaplatíte za tuto možnost 69 korun.

Upozornění: Zákazník je povinen při převzetí objednaného zboží řádně zkontrolovat technický stav zboží. V případě poškození balení má zákazník možnost upozornit dopravce o této vadě, sepsat protokol a zboží nepřevzít.

Musím se pro objednání zboží na VEMZU registrovat?

K ničemu vás nenutíme – nakoupit lze také bez registrace.

Registrace na VEMZU vám však přinese nejen pohodlí při příštím nákupu (nebudete totiž muset znovu zadávat své osobní údaje), ale budete si také moci ukládat všechno, co se vám líbí, do seznamu přání.

V neposlední řadě se stanete členem našeho věrnostního programu, který vám přinese slevy a dárky (pro více informací o našem věrnostním programu viz sekce Věrnostní program).

Pro registraci stačí zadat jen váš email a heslo. Pro ještě rychlejší vytvoření účtu můžete zvolit registraci přes Facebook. Nemusíte se bát, nikdy nebudeme nic sdílet vaším jménem, tedy na vaší Facebookové zdi se žádné nechtěné informace nezobrazí.

Jak dlouho trvá vyřízení objednávky a kdy budu mít balíček doma?

Každou objednávku se snažíme vyřídit, co nejrychleji to jde. Většinou pro vaše zboží saháme do skladových polic několik desítek minut po přijetí objednávky a ihned jej s láskou balíme. Zaleží také na způsobu platby a čase vaší objednávky.

Pokud si zboží objednáte na dobírku nebo jej zaplatíte online kartou ještě dopoledne, je celkem jisté, že z našeho skladu odjede týž den.

Pokud platíte převodem z účtu na účet, zboží odešleme bezprostředně po tom, co se platba objeví na našem účtu.

Pokud jste typ člověka, který nakupuje zásadně v noci, vyřídíme vaši objednávku hned ráno, když dorazíme do práce.

Orientační datum, kdy se na svůj balíček můžete začít těšit, najdete v detailu každého produktu. Pokud objednáte více věcí, platí datum u produktu s nejdelší dodací lhůtou. Alternativně lze objednávku rozdělit na dvě části, které budou dodány v rozdílných termínech za cenu jednoho poštovného, což si lze zvolit v 1. kroku nákupního košíku.

Jak zjistím stav své objednávky?

O stavu vaší objednávky vás budeme informovat e-mailem, dbejte tedy prosím na to, abyste jej zadali správně. Takový překlep v e-mailu nám totiž může trochu zavařit. Z toho důvodu posíláme potvrzení o přijetí a expedici objednávky rovněž pomocí SMS. Pokud jste vytvořili objednávku a nepřišel vám potvrzující e-mail ani SMS, zkontrolujte, prosím, složku se spamem.

V případě, že email nenajdete ani tam, kontaktuje nás na infolinku 848 488 488 nebo email info@vemzu.cz a vše spolu vyřešíme.

Zasíláte zboží i do zahraničí?

Ano. Slovensko je samozřejmost, doporučujeme však udělat nákup přes VEMZU.sk. Zboží vám rádi zašleme i do jiných zemí. Napište nám na objednavky@vemzu.cz a spolu něco vymyslíme.

Mohu objednávku po odeslání ještě upravit nebo stornovat?

Samozřejmě, že můžete. Pokud byste rádi do vaší objednávky například ještě něco přidali, neprodleně nás prosím kontaktujte nejlépe telefonicky na číslo 848 488 488 nebo na e-mail objednavky@vemzu.cz.

Pokud chcete zásilku stornovat, zavolejte nám, prosím, na infolinku nebo napište na e-mail nechcito@vemzu.cz. Po odeslání balíčku už však objednávka stornovat nelze. Máte ovšem právo na odstoupení od kupní smlouvy (tedy objednávky) do 14 dnů od převzetí zboží. Chcete-li tak učinit, pošlete nám zboží zpátky, neponičené v originálním obalu. Adresu a pokyny najdete v sekci Vrácení, výměna, reklamace zboží.

Jak dlouho na mě balíček na výdejně počká?

Balíček na vás počká 3 pracovní dny, pokud si ho nestíháte vyzvednout, nevěšte hlavu. Kontaktujte nás nejlépe telefonicky na číslo 848 488 488 nebo na e-mail objednavky@vemzu.cz a my vám ho tu rádi necháme o pár dní déle.

Nabízíte i dárkové poukazy?

Ano, dárkové poukazy nabízíme v hodnotě 250, 500, 1 000, 2 000 a 5 000 Kč. Najdete je zde. Pokud máte zájem o dárkové poukazy pro firmu nebo v množství nad 15 ks, napište nám, prosím, na objednavky@vemzu.cz a my vám zašleme individuální nabídku.

Jak přesně funguje váš věrnostní program?

Pokud se chcete dozvědět vše o našem věrnostním programu, jak funguje, proč jsou kredity super, a jak dostat co nejvíce dárků, přečtěte si představení věrnostního programu. Pokud vám něco nebude jasné, kontaktujte nás na chatu, emailu nebo nám zavolejte, rádi vám vše vysvětlíme.

Jaké slevy nabízíte a mohu slevy kombinovat?

Aktuálně můžete vyhlédnutý kousek pořídit výhodně, když (a) je sleva nastavena přímo u produktu, (b) pomocí slevových kreditů v rámci věrnostního systému nebo (c) pomocí slevového voucheru. Tyto slevy však nelze mezi sebou kombinovat, vždy lze tedy použít jen jednu slevu. Zároveň nelze slevu uplatnit na některé výjimky, kdy výrobce slevu neumožňuje. Seznam všech výjimek najdete níže.

Mám problém s objednávkou, kam se mohu obrátit?

Rádi vám pomůžeme na telefonu 848 488 488, e-mailu info@vemzu.cz, našem chatu na Facebooku nebo na našem webovém chatu.

Mám problém s platbou kartou/on-line převodem/nedaří se mi najít bank. spojení pro platbu převodem, co teď?

Vždy můžete využít běžný bankovní převod, který si spárujeme s vaší objednávkou a balíček standardně odešleme. Platbu směřujte na účet 88788188/5500 vedený u Raiffeisenbank (IBAN: CZ38 5500 0000 0000 8878 8188)‎, jako VS uveďte prosím číslo své objednávky. Alternativně si můžete platbu dodatečně změnit na dobírku při převzetí balíčku, v tom případě však berte na vědomí, že se v případě objednávky pod 2 500 Kč účtuje poplatek za dobírku 69 Kč.

Seznam všech výjimek, kde výrobce neumožňuje uplatnit slevový voucher.

Kde najdu rozměry oblečení?

Každý produkt má vedle dostupných variant velikostí také tlačítko „Přesné rozměry“, pod kterou se skrývá velikostní tabulka. V ní najdete všechny potřebné rozměry.